איך תוכלי להתחיל להתאמן בפעם הראשונה?

אבקת חלבון

חולמת על גוף חטוב וריבועים בבטן? בכדי שתוכלי להתאמן כמו שצריך, יש לנקוט בשיטת פעולה מסודרת וקבועה. במדריך מקוצר נציג מספר טיפים חשובים, כך שתוכלי להתאמן בפעם הראשונה באופן נכון ובהתאם לכך לבנות שגרת אימונים קבועה ויציבה.

מתאמנת בפעם הראשונה? אלו הכללים החשובים

לאחר לא מעט תהיות, החלטת שהגיע הזמן להיכנס לשגרת אימונים מסודרת, וזאת בכדי להגשים את המטרות שלך. בין אם מדובר בירידה במשקל, חיטוב הגוף או אפילו ריבועים בטן, נתחיל ונאמר כי כל אחד יכול – וגם את. גם אם פספסת את שיעורי הספורט בבית הספר והספורט היחיד שעשית הוא מהספה למקרר, עם המון מוטיבציה ורצון ניתן להתחיל ולקיים שגרת אימונים נכונה ומותאמת למטרותייך. ראשית כל, חשוב לבצע רכישה של ציוד ספורט איכותי. ברחבי הרשת כמו גם בחנויות מתמחות תוכלי לבצע רכישה של ציוד עמו תוכלו להתאמן בבית או באוויר הפתוח, כאשר את הציוד מומלץ להתאים בהתאם לסרגל המאמצים שלך, כמו גם להקפיד על רכישה של נעלי ספורט איכותיות.

כיצד להתחיל להתאמן כמו שצריך?

האימון הראשון שלך צריך להתבצע בעצימות נמוכה, ובהתאם להרגשה להגביר את הקצב. בכדי שתוכלי להיכנס לשגרת אימונים נכונה, את צריכה את הליווי המקצועי. בשל כך, מומלץ לתאם פגישת ייעוץ עם מאמן כושר כמו גם תזונאית, לצורך בנייה של תפריט המותאם לך. שימי לב כי אם את רוצה להגדיל את מסת השריר,  אבקת חלבון היא מוצר יעיל לבניית שריר ועל כן שילוב של אבקת חלבון מהווה חלק בלתי נפרד משגרת האימונים שלך. ככל שתקפידי להתאים את סרגל המאמצים שלך לשגרת האימון, תוכלי לראות שיפור מתמיד ובהתאם לכך גם תוצאות. שימי לב כי לא מעט מתאמנות מחליטות להגביר מאמץ מבלי לשים לב כי זה לא מתאים לסרגל המאמצים ועל כן מתרחשות לא פעם פציעות, ולכן שימי לב האם מופיעים כאבים, לפני שהם יחריפו לכדי פציעה המשביתה מאימונים.

טיפים מצוינים להתחיל אימון

כדי שתוכלי להיכנס לאווירה, מומלץ להאזין ברקע למוזיקה מקפיצה כך שתוכלי לרוץ על האימון עם מקסימום מוטיבציה. נוסף לכך, הקפידי לשמור על גבולות המאמץ שלך וזכרי שעם ההתקדמות שלך באימונים תוכלי להשתפר ולהגיע לתוצאות. ככל שתקפידי על אימונים סדירים, ניתן יהיה להגביר את המאמץ וגם לגוון את האימונים שלך. גיוון מהווה את שם המשחק, ועל כן מומלץ בתור התחלה להתנסות במספר אימונים שונים כמו כוח, אירובי, גמישות וכו', כך שתוכלי למצוא את הנישה המתאימה לך. נוסף לכך, מומלץ בשלב האימונים הראשונים שלא לבצע קפיצות או ריצות מהירות, בשל העומס המוטל על אזור כפות הרגליים כמו הברכיים. לכן, התחילי בעצימות נמוכה ובהתאם לתחושה הגבירי, כל זאת בליווי מקצועי מצד מאמן ותזונאית.

נגישות
גלילה לראש העמוד