יש לכן אתר עסקי? כך תקדמו אותו בגוגל

כיזמיות, בניית אתר משלכן היא צעד חשוב לקראת צמיחת העסק שלכן. אתר מעוצב היטב המציג את המוצרים והשירותים שלכן יכול למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלכן. עם זאת, יצירת אתר אינטרנט היא רק הצעד הראשון. אתן גם צריכות לקדם את האתר שלכן כדי להגיע לקהל רחב יותר וליצור יותר תנועה. במאמר זה נשתף אתכן בכמה שלבים חשובים לקידום אתר העסק שלכן בגוגל.

שלב 1: אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש

הצעד הראשון לקראת קידום האתר שלכן בגוגל הוא לוודא שהוא מותאם למנועי החיפוש. משמעות הדבר היא שהאתר שלכן צריך להיות מעוצב באופן שמנועי החיפוש יוכלו למצוא ולאנדקס אותו בקלות. בעמוד האקדמיה באתר ריגו מרקטינג תוכלו למצוא את המידע העדכני ביותר בנושא SEO. כדי להשיג זאת, עליכן להתמקד במספר תחומים, והם:

  • אופטימיזציה בדף: בצעו אופטימיזציה לדפי האתר שלכן על ידי הכללת מילות המפתח של היעד שלכן בכותרות העמודים, תיאורי המטא, הכותרות והתוכן.
  • יצירת תוכן: צרו תוכן איכותי המספק ערך לקהל היעד שלכן. ודאו שהתוכן שלכן כולל את מילות המפתח הממוקדות שלכן ועונה על השאלות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכן שואלים.
  • עיצוב ידידותי למובייל: ודאו שהאתר שלכן מתוכנן להיות ידידותי למובייל, מכיוון שזהו גורם דירוג עבור גוגל.

שלב 2: הגדרת חשבון גוגל לעסק שלכן

חשבון גוגל לעסק הוא כלי חינמי שמאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בגוגל, כולל חיפוש ומפות. באמצעות יצירת חשבון גוגל לעסק שלכן, תוכלו לנהל את פרטי העסק שלכן, כמו שם העסק, כתובת, מספר טלפון ושעות פעילות. אתן יכולות גם להגיב לביקורות של לקוחות ולפרסם עדכונים על העסק שלכן. הגדרת חשבון גוגל לעסק שלכן יכולה לעזור לאתר שלכן להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות, ולהקל על הלקוחות למצוא את העסק שלכן.

 

 

שלב 3: יצירת מודעות גוגל

מודעות גוגל הן פלטפורמת פרסום המאפשרת לעסקים להציג את המודעות שלהם בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל. עם מודעות גוגל, אתן יכולות ליצור מודעות שמזנות מילות מפתח ונתונים דמוגרפיים ספציפיים, ואתן משלמות רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלכן. המשמעות היא שתוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים שכבר מחפשים מוצרים או שירותים דומים לאלה שאתן מציעות. כדי ליצור מודעות גוגל, עליכן:

  • לבחור את מילות המפתח שלכן: השתמשו במתכנן מילות המפתח של גוגל כדי למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לעסק שלכן.
  • להגדיר תקציב: החליטו כמה אתן רוצים להוציא על מודעות גוגל והגדירו תקציב יומי.
  • ליצור את המודעה: כתבו מודעה הכוללת את מילות המפתח המקדימות שלכן ומסר משכנע המעודד לקוחות פוטנציאליים ללחוץ.
  • להשיק את הקמפיין: לאחר שיצרתן את המודעה, השיקו את הקמפיין ועקבו אחר הביצועים שלו באמצעות כלי הדיווח של מודעות גוגל.

שלב 4: השתמשו בגוגל אנליטיקס כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלכן

גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי המאפשר לכן לעקוב אחר התנועה והביצועים של האתר שלכן. באמצעות שימוש בגוגל אנליטיקס, תוכלו לראות כמה אנשים מבקרים באתר שלכן, מאיפה הם מגיעים ואיך הם משתמשים באתר שלכן. מידע זה יכול לעזור לכן לקבל החלטות מושכלות לגבי איך לשפר את האתר שלכן ולהגדיל את התנועה בו. כדי להשתמש בגוגל אנליטיקס, עליכן:

  • ליצור חשבון גוגלאנליטיקס: הירשמו לחשבון גוגלאנליטיקס בחינם.
  • להתקין את קוד המעקב: העתיקו והדביקו את קוד המעקב בקוד HTML של האתר שלכן.
  • להגדיר יעדים: הגדירו יעדים כדי לעקוב אחר פעולות ספציפיות, כגון מילוי טופס יצירת קשר או ביצוע רכישה.
  • לעקוב אחר הביצועים שלכן: השתמשו בכלי הדיווח של גוגלאנליטיקס כדי לעקוב אחר ביצועי האתר שלכן ולזהות נקודות לשיפור.

שלב 5: בניית קישורים נכנסים לאתר שלכן

קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמצביעים על האתר שלכן. קישורים נכנסים הם גורם חשוב באלגוריתם החיפוש של גוגל, מכיוון שהם מצביעים על כך שאתרים אחרים מחשיבים את התוכן שלכן כבעל ערך ורלוונטי. כדי לבנות קישורים נכנסים לאתר שלכן, עליכן:

  • ליצור תוכן בעל ערך: צרו תוכן איכותי שמספק ערך לקהל היעד שלכן. כאשר התוכן שלכן הוא בעל ערך, אתרים אחרים נוטים יותר לקשר אליו.
  • לשתף פוסט אורח: פנו לאתרים אחרים בענף שלכן והציעו לכתוב פוסט אורח. בפוסט האורח, כללו קישור לאתר שלכן.
  • להגדיל את מעגל המכרים: השתתפו באירועים בתעשייה וצרו קשר עם יזמים ומשפיעים אחרים. בניית מערכות יחסים יכולה להוביל להזדמנויות לפוסט אורח או לקבלת קישורים נכנסים.
  • לעקוב אחר הקישורים הנכנסים שלכן: השתמשו בכלים כמו Ahrefs או SEMRush כדי לעקוב אחר הקישורים הנכנסים של האתר שלכן וודאו שהם איכותיים ורלוונטיים.

טיפים לקידום אתר העסק שלכן בגוגל

כבר מצאתן את כל פתרונות הגיבוי לאתר שלכן ועקבתן אחר השלבים? הינה טיפים נוספים לקידום האתר:

  • השתמשו בקונסולת החיפוש של גוגל: קונסולת החיפוש של גוגל היא כלי חינמי המאפשר לכן לעקוב אחר ביצועי האתר שלכן בתוצאות החיפוש של גוגל. השתמשו בכלי זה כדי לזהות בעיות באתר שלכן, כגון קישורים מנותקים או שגיאות סריקה.
  • אופטימיזציה של האתר שלכן לחיפוש מקומי: אם יש לכן עסק מקומי, בצעו אופטימיזציה של האתר שלכן לחיפוש מקומי על ידי הכללת המיקום שלכן בתוכן ובתגיות המטא שלכן. שיתוף המיקום יעזור לאתר שלכן להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים עסקים באזור שלכן.
  • השתמשו במדיה חברתית: קדמו את האתר שלכן בפלטפורמות מדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. שתפו את תוכן האתר שלכן וקיימו אינטראקציה עם העוקבים שלכן כדי להגדיל את החשיפה שלכן בפלטפורמות אלה.
  • התמקדו בחוויית המשתמש: ודאו שהאתר שלכן קל לניווט ומספק חוויית משתמש חיובית. אתר מעוצב היטב יכול להוביל לתנועה מוגברת ולשיעורי המרה גבוהים יותר.

לסיכום

קידום אתר העסק שלכן בגוגל הוא צעד חיוני בדרך לצמיחת העסק שלכן. באמצעות אופטימיזציה של האתר שלכן למנועי חיפוש, הגדרת חשבון גוגל לעסק שלכן, יצירת מודעות גוגל, שימוש בגוגל אנליטיקס, בניית קישורים נכנסים ומעקב אחר טיפים אלה, תוכלו להגדיל את החשיפה של האתר שלכן ולמשוך לקוחות נוספים. זכרו לעקוב אחר ביצועי האתר שלכן באופן קבוע ולבצע שינויים לפי הצורך כדי להבטיח שהוא ימשיך לתפקד היטב בתוצאות החיפוש.

נגישות
גלילה לראש העמוד