סקסולוגית למסיבת רווקות: בעד ונגד

סקסולוגית למסיבת רווקות: בעד ונגד

כשאתן מארגנות לחברתכן הטובה מסיבת רווקות, אתן נתקלות לעיתים בתהייה – האם להזמין מפעילה למסיבה? ואם כן אז איזו? כיום קיימות הפעלות שונות וייחודיות למסיבת רווקות, החל מסדנת צחוק, דראג קווין ועד לסקסולוגית. אם אתן מתלבטות ולא בטוחות אם כדאי להזמין סקסולוגית לאירוע שלכן – אנחנו כאן כדי לעשות לכן סדר בבלגן.

מה עושה הסקסולוגית במסיבת הרווקות?

כשאתן מזמינות אשת מקצוע מסוג זה למסיבה שלכן, כדאי שתבררו עמה מראש מה השירותים שהיא תעניק, לרבות את משך הזמן שהיא תהיה באירוע. לרוב, ההרצאה של הסקסולוגית תהיה מצד אחד קלילה ומצחיקה ומאידך רצינית ונוגעת בנושאים שמעניינים נשים רבות. זו הזדמנות מצוינת לצרוך מידע חשוב בנוגע לחיי הזוגיות ויחסי מין, ולקבל תשובות לשאלות שונות. מעבר לזה, ישנן סקסולוגיות שמעבירות הפעלה או משחק הקשור לזוגיות. אם אתן יודעות שרמת הפתיחות של הבנות אינה גבוהה, בקשו מהסקסולוגית להעניק מידע נרחב ופחות לעסוק בשאלות מול הבנות, מחשש לאי שיתוף פעולה. שתפו את אשת המקצוע בחששות שלכן, היא בעלת ניסיון רב בתחום ויכולה לייעץ לכן כיצד לגרום ליתר הבנות להיפתח וליהנות מההפעלה.

כדאי לשוחח עם הסקסולוגית בטלפון ולתאם ציפיות לקראת ההפעלה, כמו כן, מוטב שתזמינו אותה שעה אחרי הגעת הבנות לאירוע.

בעד ונגד

שילוב סקסולוגית במסיבת רווקות יכול להיות חיובי ושלילי במקביל. החיובי הוא שמסיבת רווקות לרוב מאפשרת לנשים להיפתח גם בתחום המיני לכן ייתכן והן ימצאו את ההרצאה הזו מעניינת במיוחד. מעבר לזה, הן יקבלו מידע שימושי, טיפים לזוגיות טובה ואף יוכלו להיחשף לעולם של אביזרי המין השונים שקיימים בשוק. כמו כן, הבנות יכולות לשאול את הסקסולוגית שאלות אישיות ולקבל מענה מקצועי. החיסרון הגדול ביותר בהזמנת סקסולוגית למסיבת רווקות הוא שייתכן ויהיו בנות שיחושו מבוכה מנושאי ההרצאה ויסרבו לשתף פעולה. זה עלול להוות בעיה מאחר ולא כולן ייהנו בהרצאה מסוג זה.

איך להימנע מזה? הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשאול את כל הבנות המשתתפות במסיבה אם מקובלן עליהן להזמין סקסולוגית לאירוע. כך תדעו אם הן ישתפו פעולה בהפעלה או לא.

מה עושים אחרי שהסקסולוגית עוזבת?

הפעילות של הסקסולוגית היא הפעילות המרכזית במסיבת הרווקות. ישנן מארגנות שלא מתכננות דבר נוסף במסיבה, כך שלאחר שהסקסולוגית עוזבת, אין פעילויות נוספות. רצוי לתכנן משחקים ופעילויות גם להמשך הערב, יותר מזה – מאחר והסקסולוגית הרימה עבורכן את האווירה, סביר להניח שהבנות מצויות ברמת פתיחות גבוהה כך תוכלו לשחק במשחקים נועזים. קיימות מגוון פעילויות למסיבת רווקות כשניתן להמיר כל אחת מהן לפעילות נועזת ומדליקה. אם החלטתן לשחק בחבילה עוברת, רשמו משימות בעלות אופי מיני כמו גם בנוגע לטריוויה על הכלה או ליתר המשחקים שבחרתן.

 

הזמנת סקסולוגית למסיבת רווקות יכולה להיות מועילה עבור כולן, זאת בתנאי שכל הבנות יסכימו לשתף פעולה ולקחת חלק בהפעלה. נסו לחפש המלצות אודות נשות מקצוע איכותיות, השוו מחירים והזמינו את הסקסולוגית הטובה ביותר שתמצאו.

נגישות
גלילה לראש העמוד